Všeobecné ubytovací podmínky
3D APARTMENTS Praha
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VUP“) upravují vzájemný smluvní vztah mezi provozovatelem budovy 3D APARTMENTS Praha na adrese Křižíkova 213/44, Karlín, 186 00 Praha 8 (dále jen „3D APARTMENTS“), kterým je společnost SI KARLIN, s.r.o., IČ 030 56 864, se sídlem Křižíkova 213/44, Karlín, 186 00 Praha 8, zapsaná do obchodního rejstříku vedeného Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 227024 (dále jen „provozovatel“) a fyzickou nebo právnickou osobou, která má zájem o ubytování v objektu 3D APARTMENTS a vstupuje za tímto účelem do smluvního vztahu s provozovatelem (dále jen „klient“).
I. Obecná ustanovení, kterými se řídí ubytování v 3D APARTMENTS
1.1. Předmět smluvního vztahu mezi provozovatelem a klientem
Provozovatel poskytuje v objektu 3D APARTMENTS klientům ubytování v apartmánech (pronájem bytů). Předmětem smluvního vztahu mezi provozovatelem a klientem je zejména závazek provozovatele umožnit klientovi ubytování v 3D APARTMENTS formou nájmu v potvrzeném rozsahu a kvalitě a závazek klienta zaplatit provozovateli smluvenou cenu (nájemné).
Aktuální nabídka služeb poskytovaných v objektu 3D APARTMENTS je uvedena v prezentačních materiálech provozovatele a na internetové adrese http://3dapartments.cz/. Údaje v prezentačních materiálech a na uvedené internetové adrese mají pouze informativní charakter a nemají vliv na obsah smlouvy uzavřené mezi klientem a provozovatelem. Chyby a nepřesnosti uvedené v prezentačních materiálech či na internetové adrese provozovatele nejsou pro provozovatele zavazující, neboť závazný je v tomto směru pouze rozsah služeb a cenové a jiné podmínky potvrzené emailem provozovatelem na základě klientovy objednávky či požadavku na rezervaci (dále jen „voucher“). Podmínky uvedené ve voucheru platí pro všechny osoby, které budou ubytovány spolu s klientem.
Klient bere na vědomí, že služby poskytované v objektu 3D APARTMENTS mohou být klientovi nabízeny rovněž prostřednictvím internetové adresy či aplikace přes libovolnou platformu (dále jen "portál"), provozovanou třetí osobou (dále jen „provozovatel portálu“), s níž je provozovatel ve smluvním vztahu. Ohledně informací, chyb a nepřesností uvedených provozovatelem portálu na internetové adrese či portálu platí obdobně předchozí odstavec. Smluvní vztah klienta a konkrétního provozovatele portálu se řídí vlastními podmínkami provozovatele portálu.
Ceny služeb poskytovaných v objektu 3D APARTMENTS se řídí platným ceníkem provozovatele, který je uveřejněn na internetové adrese: http://3dapartments.cz/, záložka „Ceník".
Provozovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. nečekané poruchy dodávky některých služeb jako např. voda, teplo a teplá voda, elektřina, zásah vyšší moci), změnit dohodnuté cenové i jiné podmínky ubytování. Takovéto změny je provozovatel povinen oznámit klientovi bez zbytečného odkladu. Nesouhlasí-li klient s těmito změnami, je oprávněn bez zbytečného odkladu pobyt zrušit. V takovém případě se neaplikují storno podmínky dle čl. 2.3 těchto VUP a klient obdrží zpět zaplacenou cenu v rozsahu nespotřebovaných služeb.
1.2. Vznik smluvního vztahu mezi provozovatelem a klientem
Smluvní vztah mezi klientem a provozovatelem vzniká potvrzením klientovy objednávky či požadavku na rezervaci ze strany provozovatele či provozovatele portálu, na základě informací obdržených od klienta v jeho objednávce nebo požadavku na rezervaci. K ubytování v 3D APARTMENTS opravňuje klienta voucher, zaslaný klientovi provozovatelem či provozovatelem portálu jako potvrzení klientovy objednávky či požadavku na rezervaci, učiněné klientem některým z níže uvedených způsobu:
prostřednictvím internetové adresy či portálu provozovaného provozovatelem portálu,
prostřednictvím internetové adresy provozovatele na adrese http://3dapartments.cz/ v sekci rezervace, telefonicky na číslo +420 727 830 281 či na emailovou adresu provozovatele [email protected], nebo
osobně na recepci provozovatele.
1.3. Obecné podmínky, jimiž se řídí smluvní vztah mezi provozovatelem a klientem
a) Klient a osoby ubytované společně s klientem mají právo:
být dostatečně a úplně informováni provozovatelem nebo provozovatelem portálu o objednaných a potvrzených službách, tj. jejich rozsahu, termínu a ceně.
na poskytnutí klientem objednaných, provozovatelem nebo provozovatelem portálu potvrzených a klientem zaplacených služeb, a to v potvrzeném rozsahu a kvalitě.
b) Klient má při ubytování v 3D APARTMENTS vůči provozovateli následující povinnosti a je povinen vzít na vědomí a respektovat následující omezení a zákazy:
Smluvní vztah mezi provozovatelem a klientem se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem, smlouvou, těmito VUP a dalšími případnými směrnicemi či předpisy provozovatele, upravujícími blíže podmínky služeb, které klient čerpá, které mohou být provozovatelem jednostranně měněny a klient je povinen řídit se a dodržovat vždy jejich aktuální znění, které je viditelně vystaveno ve veřejných i soukromých prostorách objektu 3D APARTMENTS (např. domovní řád, provozní řád parkoviště apod.). Klient je povinen se se všemi uvedenými dokumenty předem pečlivě seznámit, protože jsou nedílnou součástí smluvního vztahu mezi provozovatelem a klientem, a při výkonu svých práv je klient povinen se jimi vždy řídit. Klient je srozuměn, že v případě porušení jakékoli povinnosti klienta či překročení jakéhokoli omezení či zákazu dle uvedených dokumentů může být s klientem okamžitě ukončen smluvní vztah v souladu s čl. 2.5. VUP.
Klient odpovídá za pravdivost údajů, které uvádí v objednávce nebo požadavku na rezervaci, zaslané provozovateli. Případné změny údajů (zejména počtu osob) je klient povinen neprodleně oznámit provozovateli.
Klient je povinen pečlivě si překontrolovat správnost údajů uvedených ve voucheru. Při zjištění jakékoli nesrovnalosti je klient povinen neprodleně kontaktovat provozovatele emailem [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 727 830 281.
Klient je povinen potvrdit vznik smluvního vztahu s provozovatelem svým podpisem na nájemní nebo jiné obdobné smlouvě, která mu bude předložena při nástupu k ubytování.
Klient je oprávněn před zahájením ubytování zrušit potvrzenou objednávku/požadavek na rezervaci za předpokladu dodržení stornovacích podmínek v souladu s čl. 2.3. VUP.
Klient je oprávněn reklamovat případné vady poskytovaných služeb v souladu s písm. d) této části 1.3. VUP.
Klient je povinen zaplatit provozovateli v požadovaném termínu plnou cenu za ubytování a čerpání jiných služeb v objektu 3D APARTMENTS.
V případě, že zaviněním klienta, resp. některé z osob užívajících služby spolu s klientem, či jejich hostů, bude v kterémkoli prostoru objektu 3D APARTMENTS včetně apartmánů, balkónu a teras, společných vnitřních i venkovních prostor, výtahů a garáží způsobena provozovateli, resp. na majetku jiného uživatele, jakákoli majetková újma (např. na zařízení a vybavení pronajatého apartmánu), je klient povinen neprodleně provozovateli nebo poškozenému uhradit náklady na její odstranění.
Další užívání služeb klientem po skončení smluvního vztahu se považuje za užívání prostor v objektu 3D APARTMENTS bez právního důvodu se všemi důsledky vyplývajícími z občanskoprávních a trestně právních předpisů. Pokud klient užívá apartmán i po skončení smluvní vztahu a nepředá jej provozovateli, je provozovatel oprávněn na náklady klienta vstoupit do apartmánu a nechat z něj vyklidit veškeré movité věci tam se nacházející a na náklad klienta je nechat uskladnit, zpeněžit a z výsledku zpeněžení uspokojit své pohledávky proti klientovi, popřípadě tyto věci nechat zlikvidovat, mají-li vzhledem k výši dluhu klienta zanedbatelnou hodnotu.
c) Kontakty na provozovatele
Pro účely jakýchkoli dotazů klienta ohledně ubytování v 3D APARTMENTS je k dispozici emailová adresa [email protected] nebo telefonická linka +420 727 830 281.
d) Podmínky pro reklamaci poskytovaných služeb
Klient je povinen své námitky na kvalitu poskytovaných služeb a požadavky neprodleně provozovateli oznámit.
V případě reklamace je klient povinen uplatnit své požadavky na závady bez zbytečného odkladu přímo v průběhu pronájmu tak, aby mohly být odstraněny ještě během čerpání služby. Pokud nebude reklamace podána okamžitě po zjištění problému, zmenšuje se nebo zaniká nárok klienta na náhradu později vzniklých škod, kterým by mohl včasným podáním zabránit. Rozhodnutí o oprávněnosti reklamace, jakož i o způsobu či o případné výši náhrady je zcela na uvážení provozovatele.
II. Zvláštní podmínky smluvního vztahu mezi provozovatelem a klientem při ubytování v 3D APARTMENTS
2.1. Nástup k ubytování
Klient se za účelem nástupu k ubytování hlásí u personálu recepce v provozní době recepce. Plánuje-li klient nastoupit ubytování mimo provozní dobu recepce, která je uvedena na internetové adrese http://3dapartments.cz/, je povinen informovat o tom provozovatele vždy alespoň 2 hodiny předem. Kontaktní údaje nalezne klient ve voucheru, v těchto VUP a na uvedené internetové adrese.
Při nástupu k ubytování se klient v recepci objektu 3D APARTMENTS prokáže platným občanským průkazem, cestovním pasem nebo jiným obdobným průkazem totožnosti, pokud jej provozovatel uzná za dostatečný. Bez uvedeného prokázání není nástup k ubytování klientovi umožněn.
K žádosti provozovatele je klient, který není státním občanem České republiky, povinen při nástupu k ubytování rovněž osobně vyplnit tiskopis určený k plnění povinnosti provozovatele oznámit policii ubytování cizince.
Po splnění uvedených formalit personál recepce klienta ubytuje a poskytne mu další informace k ubytování či k jiným objednaným službám.
2.2. Cena za ubytování a její úhrada
Cena za ubytování (nájemné) uvedená v ceníku provozovatele již zahrnuje náklady provozovatele vynaložené v souvislosti se zajištěním následujících služeb pro klienta spojených s ubytováním: ručníky a povlečení, úklid apartmánů, úklid společných prostor budovy, spotřeba elektřiny ve společných prostorách budovy, ostraha areálu, dodávky elektřiny, vody a tepla do apartmánu a odvoz komunálního odpadu.
Klient může cenu za ubytování (nájemné) uhradit některým z níže uvedených způsobů:
při nástupu k ubytování u personálu recepce v hotovosti či platební (kreditní) kartou oproti příjmovému dokladu vystavenému provozovatelem,
před příjezdem, dálkovou platbou z bankovního účtu přes internet pomocí platební (kreditní) karty. Cena bude v tomto případě uhrazena v den provedení rezervace. Jedná se o non-refundable rezervaci, přičemž cena za ubytování se snižuje na 90% původní ceny,
po předchozí dohodě s provozovatelem na základě vystaveného účetního dokladu (faktury), dle sjednaných individuálních podmínek.
2.3. Stornovací podmínky
Klient je oprávněn objednávku či rezervaci ubytování bezplatně zrušit nejpozději 7 dní před příjezdem. Zrušení pobytu vyžaduje vždy písemnou formu (postačí i forma elektronická s doručenkou). Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas doručení písemného oznámení (přečtení emailu dle doručenky). Za zrušení ubytování v níže uvedených pozdějších termínech je klient povinen zaplatit stornopoplatek a je srozuměn s tím, že mu bude na příslušnou částku dokončena předautorizace jeho platební (kreditní) karty.
Stornopoplatky se účtují za každý apartmán při stornu:
Při stornu 7 dnů a méně přede dnem nástupu k ubytování až do skončení dne (do 12 PM), předcházejícího dni nástupu k ubytování, stornopoplatek činí 100% z ceny 1. noci
Při nedojezdu klienta (nepřevzetí apartmánu), při stornu v den nástupu k ubytování nebo při zkrácení ubytování během pobytu stornopoplatek činí 100% z ceny objednaného pobytu.
U Silvestrovských a Velikonočních objednávek, které zasahují byť jen 1 nocí do období od 28.12. aktuálního roku do 3.1. včetně roku následujícího a u období od Zeleného čtvrtka do dne následujícího po Velikonočním pondělí včetně se cena za celou rezervaci platí v den provedené rezervace a platí tyto STORNOPODMÍNKY: V případě zrušení rezervace, nedojezdu nebo zkrácení rezervace se již zaplacená částka za rezervaci apartmánu klientovi nevrací.
2.4. Práva a povinnosti klienta při ubytování v apartmánu
a) Klient a osoby ubytované s klientem mají následující oprávnění
nerušeně užívat pronajatý apartmán obvyklým způsobem,
užívat objekt 3D APARTMENTS v přiměřeném rozsahu, užívat výtah, připojení k internetu (WIFI) a ke kabelové UPC TV, přičemž vše je hrazeno již v nájemném,
přijímat hosty v pronajatém apartmánu pouze v době od 8:00 do 21:00.
b) Povinnosti klienta a osob ubytovaných s klientem
Vedle ostatních upozornění, omezení a zákazů uvedených v části 1.3. těchto VUP, je klient povinen při užívání pronajatého apartmánu vzít na vědomí a respektovat i upozornění, omezení a zákazy vyplývající z následujících podmínek:
Klient je povinen užívat pronajatý apartmán tak, aby na něm a jeho příslušenství a zařízení nedocházelo k žádným škodám.
Klient je povinen bez zbytečného odkladu oznámit jakékoliv poškození a nutnost oprav v pronajatém apartmánu nebo jeho příslušenství či zařízení provozovateli. Nesplněním této povinnosti se klient vystavuje nebezpečí, že za následky majetkové újmy ponese odpovědnost.
Klient není oprávněn provádět v pronajatém apartmánu jakékoli stavební úpravy, rekonstrukce nebo jiné obdobné úpravy.
Klient je povinen předat provozovateli pronajatý apartmán ke dni skončení nájmu, a to ve stavu odpovídajícím běžnému opotřebení.
Klient je povinen umožnit provozovateli na základě jeho předchozího oznámení, aby pověřený zástupce provozovatele v době od 10:00 do 19:00 vstoupil do apartmánu k provedení kontroly stavu apartmánu a způsobu jeho užívání ze strany klienta. Oznámení o zamýšlené kontrole je provozovatel povinen učinit nejméně 48 hodin předem. Provozovatel je v případě nesoučinnosti klienta oprávněn vstoupit do apartmánu i v době nepřítomnosti klienta.
V případě poškození, zničení nebo odcizení jakékoli věci klienta v objektu 3D APARTMENTS ze strany třetích osob neodpovídá provozovatel klientovi za vzniklou majetkovou újmu.
Provozovatel, resp. jím pověřené osoby (pokojské) mají právo ke vstupu do pronajatého apartmánu, za účelem pravidelného týdenního úklidu, a to i za nepřítomnosti klienta.
Wellness centrum provozuje v objektu 3D APARTMENTS externí společnost, která si stanoví vlastní podmínky pro jeho provoz, které je klient povinen respektovat a řídit se jimi. Kapacita centra je omezená a vstup může být omezen. Děti do 16 let mohou wellness centrum využívat jen od 9:00 do 16:00.
O víkendech a svátcích není k dispozici úklidová služba.
O přistýlku je třeba požádat alespoň 1 den předem.
Klientovi není povoleno vstupovat do prostor objektu 3D APARTMENTS se zvířetem.
Všechny prostory 3D APARTMENTS včetně apartmánů, balkónu a teras, společných vnitřních i venkovních prostor, výtahů a garáží jsou striktně nekuřácké a v případě porušení zákazu kouření bude klientovi účtována pokuta 5.000,- Kč / 200 EUR za každé zjištěné porušení tohoto zákazu.
2.5. Ukončení smluvního vztahu při ubytování v apartmánu
Ubytování v objektu 3D APARTMENTS (pronájem apartmánu) skončí některým z níže uvedených způsobů:
uplynutím sjednané doby ubytování,
na základě dohody provozovatele a klienta,
písemnou výpovědí provozovatele bez výpovědní lhůty, podanou z důvodu, že klient je více než patnáct dní v prodlení s úhradou nájemného, nebo pokud klient, resp. jeho návštěva, poruší jinou povinnost vážící se k užívání apartmánu, kterou je klient povinen dodržovat.
písemnou výpovědí klienta bez výpovědní lhůty, podanou z důvodu, že provozovatel i přes písemné upozornění klienta vážně poruší některou z podmínek pronájmu apartmánu, které je povinen dodržovat, a nezjedná-li ani do 5-ti dnů od obdržení písemného upozornění nápravu,
provozovatel je oprávněn ubytování zrušit, pokud klient při dálkové platbě kartou nedodá detaily platební (kreditní) karty anebo pokud tyto detaily budou neúplné či záměrně nepravdivé anebo pokud nebude na platební (kreditní) kartě dostatek prostředků pro provedení předautorizace celé objednané služby a pokud ani po telefonickém nebo e-mailovém vyzvání klient neopraví údaje platební (kreditní) karty anebo nenavýší finanční prostředky na svém účtu tak, aby mohla být provedena předautorizace (netýká se mimořádných termínů - viz čl. 2.3 storno podmínky), dále je-li uskutečnění pobytu ztíženo nebo ohroženo, či utrpí-li následkem nepředvídatelných mimořádných okolností, které nebylo možné při uzavírání smlouvy (vytvoření rezervace) předvídat. Zrušení pobytu je provozovatel povinen oznámit klientovi bez zbytečného odkladu. V tomto případě obdrží klient peníze za sjednané a ještě nevyužité služby v adekvátní výši zpět stejným způsobem, jakým pobyt platil (platební či kreditní kartou, v hotovosti, bankovním převodem). Zároveň nemá klient nárok na žádné další náhrady.
III. Ochrana osobních údajů klientů
Klient zasláním své objednávky nebo požadavku na rezervaci výslovně souhlasí s tím, že provozovatel je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zpracování objednávky či požadavku rezervace klient poskytl. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce nebo rezervaci pobytu použije provozovatel pouze pro uzavíraný smluvní vztah s klientem.
IV. Závěrečná ustanovení
Tyto VUP vstupují v platnost a nabývají účinnosti dne 1. 7. 2016 a nahrazují veškeré dosavadní obchodní podmínky provozovatele týkající se ubytování v 3D APARTMENTS.
Provozovatel si vyhrazuje právo na jednostrannou změnu těchto VUP s účinky do budoucna.
Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně pro konkrétního klienta upraveny výlučně písemnou smlouvou uzavřenou s klientem. Na poskytnutí individuálních podmínek klient nemá nárok.
Klient vyjadřuje souhlas se zněním těchto VUP okamžikem zaslání objednávky či požadavku na rezervaci provozovateli či provozovateli portálu a tento svůj souhlas klient stvrzuje podpisem na smlouvě, která mu bude předložena při nástupu k ubytování, v níž bude odkaz na tyto VUP.
Provozovatel a klient se zavazují řešit veškeré případné spory vznikající ze vzájemného smluvního vztahu a v souvislosti s ním nejprve pokusem o smír. Dožádaná smluvní strana je povinna se účastnit jednání do 1 (jednoho) týdne od požádání druhou stranou. V případě nevyřešení smírnou cestou do 30 (třiceti) dní, budou všechny spory vznikající ze vzájemného smluvního vztahu provozovatele a klienta a v souvislosti s ním rozhodovány s konečnou platností příslušnými soudy České republiky.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing